Wywiad z Agatą Rzędowską – entuzjastką elektromobilności, trenerką i publicystką gospodarczą (Kobieta za kółkiem elektryka, 06.2018) “Statystyczny Kowalski-mężczyzna tak samo mało wie. W kwestiach związanych z elektromobilnością nie ma różnicy, jeżeli chodzi o kobiety i mężczyzn”.
Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski, Smog, czas na decydujące starcie – raport (Instytut Jagielloński, 4/2018) “O smogu powiedziano już wszystko, co można powiedzieć – zmierzono, policzono, uświadomiono. Wiemy, jak powstaje i jak zabija. Wiemy też, gdzie ma swoje źródła i jak je zlikwidować. Nie wiemy tylko jednego: czy naprawdę chcemy się od niego uwolnić”.
Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski, eRajd: Samochody dały radę, infrastruktura nie (BiznesAlert, 04/2018) “Tym razem udało nam się rozprawić z mitami dotyczącymi niewielkich zasięgów i tego, że z włączoną klimatyzacją daleko nie zajedziemy”.
Agata Rzędowska (red.), Elektromobilność – raport (Instytut Jagielloński, 09/2017) “Historia motoryzacji – poza zarzuconymi eksperymentami z napędem parowym – zaczęła się od samochodu elektrycznego. Dziś inspiruje największe koncerny motoryzacyjne”.
Jerzy Rzędowski, Infografika: dane w (kolorowej) pigułce (Business & Beauty 02/2015) “Celem infografiki nie jest samo przekazanie danych (tę rolę spełnia raport lub podręcznik). Dobra infografika sprawia, że odbiorca chce dane zastosować”.
Jerzy Rzędowski, Metafora czy manipulacja (Business & Beauty 06/2012) “Używasz metafor, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Przygotowujesz w pracy kolejne kampanie, choć przecież nie idziesz na wojnę”.
Jerzy Rzędowski, Prawdy i mity o mowie ciała (Business & Beauty 02/2012) “Miliony ludzi na całym świecie zaczęły uganiać się za fantomem – możliwością czytania z ciała”.
Jerzy Rzędowski, Zespół z wizją (Business & Beauty 09/2011) “W firmach i instytucjach trwa więc permanentny stan wyjątkowy. Szef przypomina bardziej Obi-Wan Kenobiego, przeciskającego się z zawrotną prędkością między asteroidami, niż emanującego spokojem i doświadczeniem Mistrza Yodę”.
Jerzy Rzędowski, O minimalizmie i mistrzostwie w prezentacjach (Business & Beauty 07/2011) “Treść i forma wcale nie muszą być wrogami. Twarda wiedza nie musi nudzić, a metafory i obrazowe przykłady nie są zarezerwowane tylko dla miękkich tematów”.
Jerzy Rzędowski, Była sobie firma… czyli krótki kurs storytellingu (Business & Beauty 04/2011) “Nie masz narzędzi ani czasu, by analizować wszystkie możliwe racje i przewidywać wszystkie możliwe konsekwencje. Kupujesz więc historie”.